Rakousko, Itálie - 4.-8.9.2019

Skvělý výlet do okolí Aflenzu, Judenburgu, Gailtalských a Karnských Alp. Ve středu odpoledne dáváme s Pepem zrychlený přesun přes Annaberg, Mariazell a Seebergsattel do kempu Rosskogler. Pár piv, "Jégr", rum a po půlnoci spát. Ve čtvrtek ráno jsme projezdili okolní šotolinové cesty, pak přesun k Judenburgu. V Gaalu muzeum VW "brouk" - sakra zavřeno. Volám na číslo uvedené na dveřích - majitel sympaťák je tu hned. Máme s Pepínem soukromou prohlídku. Pokračujeme okolo hory Rosenkogel po pěkné šotolině přes Sommerthörl, a vynořujeme se na hlavní silnici severozápadně od Judenburgu. Pokračovačka na Klippitztörl - pěkný zatáčky. V Hermagoru potkáváme neplánovaně Siggiho, takže na Stranig dojíždíme společně. Než stačíme dopít první pivo, tak dojíždí kamarád z Mnichova Manfred s Andym, Rolandem a Wernerem - vrací se z vejletu po Triglavu. Jsme pro dnešek komplet - večírek může začít :-))). Ráno neprší, ale je slušná mlha. Se Siggim, Pepínem a Manfredem vyrážíme směrem na Achornach Alm a k pozicím Pražského regimentu za 1.sv. války. Pak do Itálie - Monte Paularo, Zoufplan, Sella di Rioda. Skvělej okruh přes Cas. Festons, Mal. Vinadia, Mal. Pieltinis, Mal. Losa, Passo della Forcella, Plöcken Pass a zpět na Stranig. Po cestě neplánovaně potkáváme Ondru a Máru. Jsme komplet - večírek č.2 může začít :-))). Ráno už to musí balit Siggi - přesun zpět na Moravu. Andy, Roland a Werner už taky musí frčet domů do Bavorska. Manfred zůstává s náma až do neděle. Okolo 11h až opadla mlha vyrážíme na Passo del Cason di Lanza a Nassfeld - super asfaltové svezení. Pak okolo Bodensee a Kammleiten - docela bloudíme, GPS nás tahá po všech čertech - vše končí někde v křoví, u skály, v lomu apod. Mazec. Pak Egger Alm, Poludnig, Rattendorf Alm. Leje jak z konve. V Rattendorfu jsou slavnosti - pěkné to tam mají. Babky nás zvou na sýr a na víno (nakonec jsme si dali pivo :-))) ) - nešlo odolat :-). Poslední večer na Stranigu se nesl v duchu těch předchozích. Ráno rozlučka s osazenstvem "salaše", s Manfredem poplácání po zádech a potřesení rukou a frčíme. On do Mnichova, my na Moravu. Ještě mě po cestě pozlobil kontakt u indukční cívky, takže jsme se skoro půl hodiny drbali s mojí motorkou. Kamarádi, skvělé to bylo - jako vždy. Najeto cca 1700km.